FAQ om Ladybox - Fra 23. februar

Ladybox & Medlemskaber

Ladybox er en selvforkælelsesboks med personlig pleje og skønhedsprodukter, der giver medlemmer mulighed for at afprøve nye produkter, uden at det koster en halv månedsløn. Produkterne udvælges særligt blandt de mest populære, innovative og trendskabende brands. 

Ladybox har skabt et skønhedsunivers, hvor medlemmer kan lave personaliseringer til deres boks, købe produkter i webshoppen (Medlemsshoppen) til unikke medlemspriser, få inspiration, tips og tricks til deres skønhedsrutiner og få mere MIG-TID!

Ladybox tilbyder to typer medlemskaber:

1. Boks-medlemskab: Med dette medlemskab, modtager du en månedlig beautyboks fyldt med 5-7 lækre produkter til at forkæle dig selv. Boksen kan indeholde produkter inden for en bred vifte af kategorier, herunder hud- og hårpleje, makeup og accessories. Boksen vil altid have en værdi på mindst 650 kr., og du får hver måned mulighed for at vælge noget af indholdet i boksen selv ved vores ‘personalisering’. 

Ud over boksen, får du også adgang til Club Ladybox, som inkluderer Medlemsshoppen, hvor du kan lave månedlige tilkøb til din boks og få op til 80% rabat på alle vores skønhed- og plejeprodukterHerudover får du også adgang til Ladybox-Partners, der er unikke fordele og rabatter fra Ladybox samarbejdspartnere. 

Boks-medlemskabet koster mellem 179-199 kr./md. og fragten er GRATIS. 

2. Club Ladybox-medlemskab: Med dette medlemskab, får direkte adgang til Club Ladybox. Du får således adgang til at købe produkter i Medlemsshoppen, hvor du får op til 80% rabat på alle vores skønhed- og plejeprodukter. Herudover får du også adgang til Ladybox-Partners, der er unikke fordele og rabatter fra Ladybox samarbejdspartnere. 

Medlemskabet koster 59 kr./md. 

HUSK: Du har i begge abonnementer 100 dages returret og kan optjene samt bruge point. 

Du kan købe to forskellige medlemskaber: 

  1. Boks-medlemskabet koster mellem 179-199 kr./md. Der er gratis fragt på boksen til enten pakkeshop eller direkte til din adresse. 
  2. Club Ladybox-medlemskabet koster 59 kr./md. 

Der er ingen skjulte gebyrer, gratis oprettelse og ingen binding på nogle af vores medlemskaber.

Ja, du vil til hver en tid kunne opsige dit medlemskab hos Ladybox. I Ladybox har vi ingen binding, da det strider imod vores værdier at binde vores medlemmer til noget som helst, så har du lyst til at opsige eller tage en pause, vil du altid kunne det via ‘Min Konto’ eller ved at skrive til kontakt@theladybox.dk. 

Ved afmelding af dit Ladybox medlemskab mister du alle opnåede fordele, herunder point, op til 80% besparelse på pleje- og skønhed, adgang til fordele o.l.

Du vil fra den dag, du afmelder dit medlemskab ikke blive trukket yderligere*. Du vil til hver en tid kunne genindmelde dig i Ladybox familien – det eneste du skal gøre er at logge ind på din profil og trykke ‘Bliv Medlem’ på forsiden.

*I boks-medlemskabet vil den sidste Ladybox, du modtager være den, du senest har betalt for inden din opsigelse, medmindre du kontakter os på mail, tlf. eller sociale medier og gør brug af din fortrydelsesret

For Ladybox medlemmer

1. Spørgsmål om abonnement & betalinger

Dit medlemskab er automatisk blevet opsagt ifm. nedlukningen af Ladybox – du behøver derfor ikke foretage dig yderligere. Du bliver ikke trukket igen.

Da hjemmesiden lukkes ifm. Ladybox nedlukning, kan du ikke længere tilgå hverken hjemmesiden eller din profil fra midten af marts. Dit medlemskab er dog opsagt, så du behøver ikke foretage dig yderligere.

Vi forstår virkelig godt, at du undrer dig over, hvordan du skal forholde dig til dine optjente points.

I en nedlukning er det desværre ikke muligt at tilbyde dig værdien af dine points. Det er desværre heller ikke muligt at bruge dine points på vores webshop, da den ikke længere kan tilgås. 

Det er vi selvfølgelig meget kede af, men håber på din forståelse for situationen.

Dit medlemskab er automatisk blevet opsagt ifm. nedlukningen af Ladybox – du behøver derfor ikke foretage dig yderligere. Du bliver ikke trukket igen.

Vi er naturligvis rigtig kede af, at du ønsker at returnere din boks, hvis den ikke har levet op til dine forventninger.

Det er desværre sådan, at Ladybox står i en nedlukningsproces, hvilket betyder, at vi ikke har mulighed for at refundere dig for boksens beløb samt modtage returvarer. Det beklager vi rigtig rigtig mange gange.

Vi beklager virkelig meget, at dette er processen, og at vi ikke kan gøre mere herfra.

Du skal have tusind tak for den støtte, som du har givet os ved at være medlem. Det er vi uendeligt taknemmelige for.

Vi er naturligvis rigtig kede af, at vi ikke har mulighed for at sende de bokse, som du har betalt for😔

Du må meget gerne sende en besked til os på kontakt@ladybox.dk

2. Spørgsmål om levering & reklamation

Boksen har desværre været en smule forsinket i februar, hvilket vi beklager rigtig meget. Dog er den på vej til dig, og du bør derfor modtage den inden længe.

Februarboksen vil være den sidste boks, som du modtager, da Ladybox desværre lukker. 

Det har desværre ikke været muligt at håndtere det økonomiske pres, som eftervirkningerne af COVID-19 samt krigen mellem Ukraine og Rusland har påført os.

Tusind tak for din støtte ved at have været medlem – det er vi meget taknemmelige for.

Skriv en mail til os på kontakt@theladybox.dk

Skriv en mail til os på kontakt@ladybox.dk

Dit medlemskab er automatisk blevet opsagt ifm. nedlukningen af Ladybox – du behøver derfor ikke foretage dig yderligere. Du bliver ikke trukket igen.

Desværre er vores Thankfulness boks (februar boksen), den sidste boks som bliver afsendt fra Ladybox.

Det er vi selvfølgelig meget kede af og vi ville ønske at vi kunne fortsætte med at forkæle alle vores skønne medlemmer.

Den sidste boks er sendt i taknemmelighedens tegn – heraf navnet. Vi er så taknemmelige for jeres støtte.

Skriv til os på kontakt@ladybox.dk med dine kundeinfo samt hvilket produkt, du mangler.

For alle

1. Spørgsmål om nedlukningen

Ladybox har desværre været påvirkede af eftervirkninger efter COVID-19 og krigen mellem Ukraine og Rusland. Det har desværre gjort, at Ladybox ikke har haft de ressourcer, der skulle til for at drive forretningen videre. Derfor må vi takke for denne gang. 

Vi håber derfor på forståelse og tålmodighed under vores nedlukning, og siger tak for din støtte til Ladybox.

Vi må desværre meddele, at vi ikke har planer om genåbning på nuværende tidspunkt. Vi har evalueret vores situation grundigt og har taget den beslutning, der bedst afspejler vores nuværende forhold og fremtidsudsigter.

2. Spørgsmål om ordre under ophørsudsalget

Da Ladybox er i gang med en nedlukning kan varer, der købes under ophøret ikke returneres.

Du kan ombytte din ordre inden for 14 dage, når du har modtaget den.

Da vi er i gang med at lukke ned, skal det ske hurtigst muligt for den bedst mulige proces.

Da Ladybox er i gang med at lukke ned kan du desværre ikke bruge dine point.

Det betyder også, at du ikke kan optjene nye point.

Uanset om du har været Ladybox medlem eller ej, koster fragt 39 kr.

Alle ordrer over 399 kr. får gratis fragt.

Boks-Medlemskabet

1. Spørgsmål om medlemskabet

Sådan fungerer medlemskabet:

  1. Du bestiller dit boks-medlemskab via hjemmesiden.
  2. Vi bekræfter din bestilling og sender inden længe din første Ladybox.
  3. Du modtager Ladyboxen og er velkommen til at give os feedback på den ved at skrive til os på Facebook, Instagram eller via kontakt@theladybox.dk
  4. Du får adgang til Club Ladybox (se spørgsmål: “Hvad er Club Ladybox?”)

Club ladybox er Ladybox’ medlemsklub med to niveauer (Medlem & Plus Medlem). 
Når du melder dig ind, bliver du Ladybox
Medlem. Efter 30 dage opgraderes du automatisk til Ladybox Plus Medlem, hvor du får:

1. Medlemsshoppen, hvor du kan få store rabatter på al din pleje- og beauty 

2. Optjene point, som du kan bruge på at få ekstra rabat i medlemsshoppen

3. Gratis fragt på tilkøb til din boks

4. Ladybox-Partners, som er ekstra fordele og rabatter hos vores samarbejdspartnere

Du kan læse mere om Club Ladybox her.

Medlemsshoppen er din eksklusive webshop, hvor du kan spare op til 80% på alle dine pleje- og skønhedsprodukter samt bruge og optjene point.  

Du får automatisk adgang til Medlemsshoppen, når du bestiller et medlemskab og får adgang til medlemspriser samt fri fragt, når du bliver Plus Medlem efter 30 dage. 

Du optjener point ved at:

1. Deltage i forskellige events og kampagner, som kommunikeres ud til medlemmer af Ladybox.
2. Anmelde os på Trustpilot og skrive en mail om dette til kontakt@theladybox.dk (100 point)
3. Købe produkter i Medlemsshoppen
4. Anmelde produkter i shoppen (10 point)

Køber du produkter i shoppen, vil du modtage 0,1 point for hver gang, du bruger 1 kr.

For at se hvor mange Ladypoints du har optjent, skal du logge ind på din profil via theladybox.dk og tjekke her.

Hos Ladybox er dine point så meget værd:

1 point = 0,1 kr. Dvs. har du 100 point vil disse være 10 kr. værd i shoppen.

Du skal minimum have optjent 100 point, for at kunne bruge dem på rabatter.

Alle Ladypoints er personlige og kan derfor ikke deles med andre, eller overføres til andres konto. Dine Ladypoints vil udløbe efter 1 år.

Hvis du ikke har et aktivt Ladybox abonnement kan du desværre ikke optjene point eller få adgang til de særlige Club Ladybox fordele.

Som Ladybox medlem kan du tilpasse din boks med lækre tilkøbsprodukter. Tilkøbene sendes gratis med i din månedlige Ladybox, og vi har sørget for, at du får de bedste priser på produkterne.

Hvis du bestiller tilkøb med fragtmetoden “Modtag i din næste boks (bestil inden den 12. i måneden)”, så vil dine tilkøb blive sendt med din næste ladybox, og dette er gratis efter 30 dage, når du opnår Ladybox Plus medlemskab. Din første boks vil dog ikke kunne indeholde tilkøb, da den sendes med det samme. 

Bemærk, at hvis du får leveret din Ladybox med DAO Hjemmelevering, og du en måned har lavet tilkøb, der gør, at din forsendelse overstiger DAO’s grænse for, hvor stor en hjemmeleveringspakke må være, så vil din Ladybox med tilkøbene blive leveret til en DAO pakkeshop.

Når du er Ladybox Plus Medlem efter 30 dage, får du desuden adgang til vores Ladybox-Partner side, som indeholder en masse forskellige rabatter og tilbud hos kendte brands og partnere. 

Du vil kunne se denne side under ‘Min konto’, så snart du er opgraderet til Ladybox Plus Medlem.

2. Spørgsmål om betaling, modtagelse og adresse

Du kan spore din ordre ved at gå ind på “Min konto” under “Min profil” og “Spor pakke” –> Eller bruge linket her

Boks-medlemskabVi trækker pengene på din konto, så snart du har tilmeldt dig Ladybox. Efterfølgende betaler du for dit månedlige boks-medlemskab til den 1. i den efterfølgende måned. 

OBS: Har du lavet din første bestilling mellem den 1. og 12. i måneden, vil du blive trukket første gang med det samme. Herefter vil du blive trukket nogle dage efter i samme måned, således du også modtager indeværende måneds Ladybox. Derefter vil dit abonnement køre på normal vis, hvor du betaler til den 1. i hver måned.

Hvis er du blevet medlem fra den 1. til den 12. i måneden, vil du modtage to bokse den første måned af dit medlemskab. 

Du bliver trukket første gang med det samme, så du modtager den aktuelle boks først. Denne modtager du inden for få dage. Herefter vil du blive trukket nogle dage efter i samme måned, således du også modtager indeværende måneds Ladybox. Indeværende måneds Ladybox afsendes 15.-20. i hver måned.

Derefter vil dit abonnement køre på normal vis, hvor du betaler til den 1. i hver måned.

Indeværende måneds Ladybox bliver altid afsendt den 15.-20 i måneden, hvormed du oftest vil modtage den mellem den 16. og 23. i måneden.

Første ordre (1. til 12. i måneden):
Bestiller du mellem 1. og 12. i en måned, vil du modtage sidste måneds boks først (som bliver afsendt inden for få dage)*. Dernæst vil du modtage indeværende måneds Ladybox, der bliver afsendt den 15.-20. i måneden. Du vil derfor blive trukket 199 kr. på indmeldelsesdatoen samt igen nogle dage senere for den indeværende måneds boks.

Herefter kører dit abonnement på normal vis, hvor du betaler den 1. i hver måned, og vil modtage boksen efter den 15. i måneden.

*Så længe lager haves.

Første ordre (13. til 31. i måneden):

Bestiller du mellem den 13. og 31. i måneden, vil du modtage indeværende måneds Ladybox, som bliver afsendt inden for få dage efter din bestilling. Du vil derfor blive trukket 199 kr. på indmeldelsesdatoen, og igen den 1. i efterfølgende måned.

Herefter kører dit abonnement på normal vis, hvor du betaler den 1. i hver måned, og vil modtage boksen efter den 15. i måneden.

Ladyboxen bliver altid afsendt den 15.-20. i måneden. 

Er du nyt medlem får du tilsendt en boks med det samme. Bliver du medlem mellem 1. og 12. i måneden, vil du få tilsendt sidste måneds boks, som den første (så skal du ikke vente med at blive forkælet). Herefter får du tilsendt måneds boksen på normal vis den 15.-20. i måneden. 

Bliver du medlem i den resterende periode modtager du månedens boks som den første boks.

Du kan desuden tracke din boks ved at gå ind på “Min konto” under “Min profil” og “Spor pakke” –> Eller bruge linket her

Produkter bestilt i Medlemsshoppen leveres indenfor 2-5 hverdage efter, du har lagt en ordre.

Bemærk, at du som boks-medlem kan vælge at få leveret dine tilkøb med næste boks, og leveringstiden vil her afhænge af, hvornår din næste boks afsendes.  

På nuværende tidspunkt har vi mulighed for at sende Ladyboxe til alle de skønne mennesker, der er i Danmark og Sverige. Dog har vi planer om at udvide til andre lande – so stay tuned 😉 

Du kan altid skifte den adresse, som du får sendt din Ladybox til, og det samme gælder selvfølgelig til pakkeshop. Vi gør opmærksom på, at ændringer til din adresse skal foretages inden udgangen af forrige måned for at træde i kraft den efterfølgende måned. Får du leveret til pakkeshop, bedes du desuden kontakte os på kontakt@theladybox.dk, hvis du ønsker at skifte adresse.

Boks-medlemskabet:

Ja, du kan sagtens fortryde. 

Du har 14 dage fortrydelsesret på boksen, som regnes fra den dag, du modtager din boks. Du har desuden 100 dages fortrydelses- og returret på produkter købt i Medlemsshoppen.

Du kan læse mere her: https://theladybox.dk/handelsbetingelser

Kontakt vores kundeservice på kontakt@theladybox.dk, så kan vi guide dig.

3. Spørgsmål om boksens indhold

Vores mission er at forkæle så mange kvinder som muligt hver måned. Vi udvælger produkterne til Ladyboxen omhyggeligt for at sikre, at de passer til et bredt udsnit af alle fantastiske kvinder – uanset mørkt eller lyst hår, sensitiv eller normal hud, er 50 år eller i er i 20’erne. Hos Ladybox er selvforkælelse for alle og enhver!

Som den eneste beautyboks i Danmark, kan du også personalisere din boks. Hver måned kan du vælge mindst 1 produkt selv.* 

Dertil bliver alle Ladyboxe tilpasset sæsonen, hvilket bl.a. kan betyde at du får solcreme om sommeren og en lækker fugtgivende håndcreme om vinteren.

I Ladybox kan du vælge at udfylde en ‘Lady profil’, hvor du kan udfylde din hudtype, hårfarve og alder mv. Denne profil bruger vi til at tilpasse boksenes indhold, når vi har mulighed for det. Vi kan dog ikke love, at dette kan lade sig gøre hver gang.

*OBS: Du kan dog ikke personalisere velkomstboksen.

Hvis du ikke har modtaget en flyer, er det desværre en fejl i pakningen af din boks, og det må vi først og fremmest beklage mange gange.

Du kan i stedet downloade flyeren online, når du logger ind på din profil: Klik her (Du kan udelukkende downloade flyeren, hvis du er medlem)

Vi er selvfølgelig rigtig kede af, hvis der mangler et produkt i din boks. Det er bestemt ikke meningen.

Du bedes skrive en mail til os på: kontakt@theladybox.dk, så undersøger vi selvfølgelig sagen hurtigst muligt og finder en løsning.
*(Husk at skrive den mailadresse, som dit abonnement er tilknyttet)

Øv, øv, øv. Det er vi selvfølgelig super kede af. Det kan desværre ske under fragten, og det må vi beklage mange gange.

Du bedes skrive en mail til os på: kontakt@theladybox.dk, så undersøger vi selvfølgelig sagen hurtigst muligt og finder en løsning. Du må meget gerne vedhæfte et billede af det ødelagte produkt.

*(Husk at skrive den mailadresse, som dit medlemskab er tilknyttet)

Hvor kan jeg se, hvordan man bruger produkterne? (boks-abonnement)Hver måned laver Team Ladybox “How-To” videoer, så du kan se, hvordan du bruger produkterne i boksen.

Disse kan du finde via din profil, når du logger ind på “Min Konto” eller på Ladybox’ YouTube kanal

Desværre har vi ikke på nuværende tidspunkt mulighed for at garantere, at Ladyboxen ikke indeholder specifikke produkter, brands eller ingredienser. Dog kan vi selvfølgelig love, at alle europæiske og danske regler og lovgivninger er overholdt.

Vi tager selvfølgelig din allergi meget seriøst, men kan ikke love dig, at vi kan tilbyde specielle allergivenlige Ladyboxe. Derfor vil vi selvfølgelig anbefale, at du grundigt tjekker produktets ingredienser, før du tester nye produkter.

I Ladybox bestræber vi os på at være en miljømæssigt ansvarlig virksomhed, og derfor er miljøvenlige og økologiske produkter noget, vi har med i overvejelserne, når vi finder produkterne til vores månedlige Ladybox. Æsken som produkterne kommer i er FSC mærket, men vi kan dog desværre ikke love, at vi udelukkende leverer miljøvenlige og økologiske produkter i vores Ladybox.

Du vil aldrig modtage produkter i din Ladybox, som er testet på dyr. I Ladybox overholder vi altid EU-lovgivningen samt alle danske regler – og disse regler forbyder konsekvent at teste på dyr. 

4. Andre spørgsmål

Det er fantastisk at du vil udvide Ladybox-familien med et ekstra medlem. Derfor vil vi gerne give både dig og din veninde ekstra forkælelse. Når du inviterer en veninde, vil hun få 80 kr. rabat på sin første boks, og du får et gavekort på 100 kr. til Medlemsshoppen.

For at invitere din veninde skal du logge ind på din profil og klikke på “Inviter veninde”. Herefter kopierer du din personlige rabatkode og sender til din veninde, som skal skrive den ind i rabatkodefeltet, når hun bestiller sin første boks.

Club Ladybox-Medlemskabet

1. Spørgsmål om medlemskabet

Sådan fungerer medlemskabet:

 

  1. Du bestiller dit Club Ladybox-medlemskab via hjemmesiden.
  2. Vi bekræfter din bestilling, og du bliver automatisk Plus Medlem, hvor du har adgang til alt (se spørgsmål: “Hvad er Club Ladybox?”) 
  3. Du er nu klar til at bestille produkter i Medlemshoppen, optjene og bruge point eller gøre brug af Ladybox-Partners

Club ladybox er Ladybox’ medlemsklub, der giver adgang til: 

1. Medlemsshoppen, hvor du kan få store rabatter på al din pleje- og beauty

2. Optjene point, som du kan bruge på at få ekstra rabat

3. Ladybox-Partners, som er ekstra fordele og rabatter hos vores samarbejdspartnere

Medlemsshoppen er din eksklusive webshop, hvor du kan spare op til 80% på alle dine pleje- og skønhedsprodukter samt bruge og optjene point.  

Du får automatisk adgang til Medlemsshoppen, når du bestiller et medlemskab hos Ladybox. 

Du optjener point ved at:

1. Deltage i forskellige events og kampagner, som kommunikeres ud til medlemmer af Ladybox.
2. 
Anmelde os på Trustpilot og skrive en mail om dette til kontakt@theladybox.dk (100 point)
3.
 Købe produkter i Medlemsshoppen
4.
Anmelde produkter i Medlemsshoppen (10 point)

Køber du produkter i shoppen, vil du modtage 0,1 point for hver gang, du bruger 1 kr.

For at se hvor mange point du har optjent, skal du logge ind på din profil via theladybox.dk og tjekke her.

Hos Ladybox er dine point så meget værd:

1 point = 0,1 kr. Dvs. har du 100 point vil disse være 10 kr. værd i shoppen.

Alle point er personlige og kan derfor ikke deles med andre, eller overføres til andres konto. Dine point vil udløbe efter 1 år.

Hvis du ikke har et aktivt Ladybox abonnement kan du desværre ikke optjene point eller få adgang til de særlige Club Ladybox fordele.

Du får adgang til vores Ladybox-Partner side, som indeholder en masse forskellige rabatter og tilbud hos kendte brands og samarbejdspartnere hos Ladybox. 

Du vil kunne se denne side under ‘Min konto’.

2. Spørgsmål om dine produkter

Vi er selvfølgelig rigtig kede af, hvis der mangler et produkt i din ordre. Det er bestemt ikke meningen.

Du bedes skrive en mail til os på: kontakt@theladybox.dk, så undersøger vi selvfølgelig sagen hurtigst muligt og finder en løsning.
*(Husk at skrive den mailadresse, som dit abonnement er tilknyttet)

Øv, øv, øv. Det er vi selvfølgelig super kede af. Det kan desværre ske under fragten og det må vi beklage mange gange.

Du bedes skrive en mail til os på: kontakt@theladybox.dk, så undersøger vi selvfølgelig sagen hurtigst muligt og finder en løsning. Du må meget gerne vedhæfte et billede af det ødelagte produkt.

*(Husk at skrive den mailadresse, som dit medlemskab er tilknyttet)

3. Spørgsmål om betaling, modtagelse og adresse

Du kan spore din ordre ved at gå ind på “Min konto” under “Min profil” og “Spor pakke” –> Eller bruge linket her

Club Ladybox-medlemskabet

Hvis du tilmelder dig et Club Ladybox-medlemskab, så vil første betaling trækkes med det samme, og fremtidige medlemskabsbetalinger forfalde med en måneds mellemrum. Datoen for trækningerne sættes ud fra dagen, du har tilmeldt dig medlemskabet.

Produkter bestilt i Medlemsshoppen leveres indenfor 2-5 hverdage efter, du har lagt en ordre.

Du får dem leveret med din valgte leveringmetode, dvs. DAO Pakkeshop eller DAO Hjemmelevering. 

Du kan altid skifte den fakturerings- og leveringssadresse. Vi gør opmærksom på, at ændringer til din adresse skal foretages inden udgangen af forrige måned for at træde i kraft den efterfølgende måned. Får du leveret til pakkeshop, bedes du desuden kontakte os på kontakt@theladybox.dk, hvis du ønsker at skifte adresse.

Club Ladybox-medlemskab:

Nar du bestiller et Club Ladybox-medlemskab, så kan du fortryde din første abonnementsbetaling frem til, du aflægger din første ordre i Medlemsshoppen eller gør brug af andre fordele i medlemskabet, herunder Ladybox-Partners. Du har herudover altid 100 dages fortrydelses- og returret på produkter købt i Medlemsshoppen

Du kan læse mere her: https://theladybox.dk/handelsbetingelser

Spørgsmål om samarbejder

Vi er super glade for, at du har interesse i at fremvise dine produkter via Ladyboxen. Vil du lave et samarbejde der vedrører hud- eller hårpleje, makeup, snacks eller andre livsstilsprodukter, er du mere end velkommen til at kontakte vores kollega, Camilla, på capa@ladybox.dk

Har du mere end 10.000 følgere på Instagram eller YouTube, kan du få mulighed for at vise Ladyboxen frem på dine sociale medier og få kommision herfor. Alt du skal gøre er at tilmelde dig gratis til platformen Make Influence

Make Influence er en datadrevet marketing platform der connecter influencers og virksomheder. På platformen kan du finde Ladybox’s profil, hvor du kan anmode om at blive en del af en Ladybox-kampagne. Du får svar på din anmodning inden for 7 dage.

Ønsker du at blive affiliate partner for hos og modtage kommission af de ordrer, som dine brugere skaber ved køb af et abonnement hos Ladybox? Så kan du tilmelde dit website helt uforpligtende hos Partner-Ads her: https://www.partner-ads.com/dk/

Du vil modtage en bekræftelses-email med dine detaljer, hvorefter du logger ind på systemet, hvor du kan hente diverse Ladybox-bannere i forskellige formater.

Som affiliate-partner hos Partner-Ads har du fuld adgang til statistik, og du får din kommission udbetalt hver måned.

Jeg har ikke fået svar på mit spørgsmål

Vi står altid klar til at hjælpe dig med at få svar på dine spørgsmål.

Du er altid velkommen til at kontakte os på kontakt@theladybox.dk, så står vi klar til at hjælpe dig