Presse

Det var en stor skuffelse for de tre kvinder, som få dage forinden havde mærket stor interesse for virksomheden. Det fortæller de til Ekstra Bladet. “To dage inden var vi til et stort event, hvor vi også pitchede foran 100 mulige investorer, så vi havde meget run på i den periode, hvor vi var med i ‘Løvens hule’, siger de.”

 ekstrabladet.dk  –  Februar 2020

Som I måske har bemærket, var Ladybox i Løvens Hule på DR1 her til aften 📺 Vores deltagelse i Løvens Hule var mildest talt en kæmpe oplevelse. Det gælder både forberedelsen med utallige ganges øvelse af pitchen og selvfølgelig at stå foran Løverne. Vi er meget stolte af, hvor langt vi er nået på knap halvandet år, og vi elsker at arbejde med Ladyboxen hver eneste dag (…)

 dr.dk  –  Januar 2020

De gik efter deres drøm og skabte Ladybox, som hver måned bliver sendt hjem til deres mange medlemmer. Boksen indeholder 5-7 produkter som typisk er plejeprodukter, ting til hjemmet, makeup og snacks. Indeholdet varierer naturligvis fra måned til måned (…)

   denperfektemor.dk  –  Januar 2020

ABONNEMENTSBOKSE. Ideen om, at sælge abonnementer på en månedlig forkælelsesboks til kvinder, blev født på en ferie sidste år. Nu har Nicoline, Camilla og tvillingerne Camilla og Christinas firma Ladybox (…)

   Minby.dk  –  August 2019

Ladybox har endnu ikke solgt deres livsstilsbokse i et år, men de har allerede masser af fart på. De 3 kvinder bag abonnementsboksen hedder Camilla Paulsen, Camilla Bilgrav og Christina Bilgrav og de har store ambitioner. De forventer at afslutte året med (…)

   Iværksætterhistorier.dk  –  November 2019

I denne episode taler vi med Christina Bilgrav, Co-founder af startup virksomheden Ladybox, som er et abonnement baseret platform med en ultimativ drøm om at forkæle kvinder med skønne produkter inden for pleje, skønhed, mode, snack og interiør (…)

  Danish Startup Group – Oktober 2019